2015-ben mutatkozott be első szoftverünk a Front Office PMS, amely a recepció, a szobafoglalás, az értékesítés és marketing, a housekeeping, a pénzügy és a könyvelés mindennapi munkáját segíti.
Azóta a Vendéglátás és a Készletnyilvántartás szoftvercsomag is elkészült és folyamatosan fejlesztjük az Önök speciális igényeihez igazodva. Nem csak saját kreatív ötleteinket valósítjuk meg a fejlesztések során, de speciális fejlesztési igényekre is nyitottak vagyunk.
2018. július elsejétől a NAV online számlaküldési funkcióval is bővült a szoftvercsomagunk.
2019-ben az elsők között feleltünk meg a NAV (Nemzeti Adatszolgáltató Központ) követelményeinek és 2021. szeptemberétől pedig a GoodID és AdriaScan szolgáltatókkal karöltve teszünk eleget a VIZA törvényben előírt feltételeinek.
A sikerünk titka a csapatmunka és az ügyfélközpontúság, ezért számunkra egyformán fontos egy kisebb panzió éppúgy, mint a legnagyobb szálloda.
MAISTRO munkatársai 24 órában állnak partnereink rendelkezésére, szoftverfejlesztőinket tapasztalt szállodás és pénzügyi szakember gárda támogatja. Értékesítő és marketing csapatunk pedig folyamatosan azon dolgozik, hogy Önök minden szükséges ismeretet és tudást elsajátítsanak a szoftver működésével és használatával kapcsolatban.