• Kezdőlap
  • Rólunk
    • Partnerek
  • Szoftver
    • Maistro Front Office PMS
    • Maistro Vendéglátás Szoftver
    • Maistro Készletnyilvántartás Szoftver
  • Kapcsolat

Maistro Front Office PMS

Egyszerű szállodakezelés


Tartsa szállodáját egy kézben egyszerűen!

Modern, innovatív minden igényt kielégítő szoftvereket kínálunk, teljeskörű funkcionalitással, felhasználóbarát felületekkel, moduláris felépítésben. Kedvező árainkat úgy alakítottuk ki, hogy partnereink költséghatékonyak lehessenek.

Ismerje meg a Maistro megoldásait >>

Maistro Front Office PMS

Egyszerű szállodakezelés

Egy szoftver ami szállodai szakértők bevonásával készült!

Okos és könnyen kezelhető Front Office hotel szoftvere megkönnyíti munkáját. Kezelje összes foglalását, pénzügyeit, dokumentumait egy felületen!


Mi is az NTAK és miért szükséges az Ön számára? Tisztázzuk a félreértéseket.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által létrehozott Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) egy új adatszolgáltatási rendszer, mely valós időben kezeli az országban található szálláshelyek forgalmi és statisztikai adatait.

Az adatszolgáltatás az alábbiakra terjed ki:

  • hány felnőtt és gyermek érkezett a szálláshelyre
  • honnan érkeztek a vendégek
  • mennyi időt töltöttek el az adott szálláshelyen
  • milyen szolgáltatásokat vettek igénybe,
  • mennyit költöttek a belföldi és külföldi vendégek?

Fontos tudni:

  • személyes adatszolgáltatás nem  történik az NTAK számára!!
  • kimondottan „NTAK szoftver” nem létezik.

Legfeljebb 8 szobával és 16 férőhellyel rendelkező szálláshelyek számára a MTÜ ingyenes, NTAK-ba történő digitális adatszolgáltatásra alkalmas szoftvert biztosít.

Ha azonban Ön a fent említettnél nagyobb szálláshellyel rendelkezik és még nincs szálláshelykezelő szoftvere, a legjobb megoldást Önnek a MAISTRO Informatikai Kft NTAK kompatibilis szoftvere biztosítja.

Mit tud a Maistro Front Office?

Szállodaszoftver 1 - 500 szoba számára.

    • Front Office:
      Foglaláskezelés, vendégregisztráció
    • Sales és marketing
      csoportok, konferenciák, események, marketingtevékenységek
    • Karbantartás
      OOO, OOS szobák kezelése, munkálatok felvétele, keresése
    • Visszaigazolások és ajánlatok küldése e-mailben
    • Éjszakai zárás
    • Folyamatosan naplózott tevékenységek
    • Gyorsbillentyűs kezelési lehetőség
    • Recepció:
      szobatükör, foglaltság, ház státusz, terhelések, üzenetek, számlázás, kártyaírás
    • Housekeeping:
      munkalapok, minibar terhelés, riportok, lost and found
    • Pénzügy
      számlakezelés, gyűjtőszámlák, terheléstörténet, pénztárkezelés, szobaszámlák
    • Kasszakezelés, árfolyamok
      Testre szabható árkódok, csomagok, ütemezett feladatok, jogosultságok, nyomtatványok
    • Riportok
    • Felhőből is működik

Cserélje le szálloda szoftverét egyszerűen.

Szálloda szoftver szakemberektől


Nézze meg mit tud a MAISTRO

Egy szoftver ami szállodai szakértők bevonásával készült! Okos és könnyen kezelhető Front Office hotel szoftvere megkönnyíti munkáját. Kezelje összes foglalását, pénzügyeit, dokumentumait egy felületen!


✔ NAV

Maximálisan megfelel a NAV adatszolgáltatási követelményeinek.

✔ NTAK

Megfelel a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatszolgáltatási rendszerének.



Kezeld a szálláshelyed napi adminisztratív feladatait egy helyről, foglalások, számlák, vendég kommunikáció stb.



Teljes körű együttműködés a Maistro Front Office PMS és a Maistro Készletnyiltvántartás Szoftverekkel. Pénztár, receptek kezelése és számlázási funkció



Megrendelések, bevételezések, szállítólevél, leltár, receptek kezelése, selejtezési és számlázási funkció



Automatikusan letöltődnek az éjszakai zárás során az ingyenes frissítések, igény szerint fejlesztjük a szoftvert



A MAISTRO Informatikai Kft szállodai és számviteli szakemberek bevonásával fejlesztette a mai kor igényének megfelelően Front Office PMS rendszerét, mely maximálisan megfelel a NAV adatszolgáltatási követelményeinek.

Amennyiben a MAISTRO-t válassza biztos lehet benne, hogy egy komplett megoldást kap a napi ügyviteli rendszerre vonatkozóan.

A MAISTRO rendszer használatával:

  • optimalizálhatja a munkafolyamatokat,
  • tehermentesítheti munkatársait,
  • több információt nyerhet ki valós idejű riportjaink segítségével, mely átláthatóbbá teszi szállodájának működését és célzottan fókuszálhat a fejlesztendő területekre.
  • hatékony hirdetési kampányokat szervezhet, így a marketing költség 50% nem lesz „kidobott pénz”

Próbálja ki most a DEMO verziót!

És használja díjmentesen 30 napig!


Gratulálunk, üzenete megérkezett hozzánk. Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Valami hiba történt. Próbálja újra.

Cserélje le szállodaszoftverét egyszerűen.

Lecserélné jelenlegi szállodai rendszerét egy költségtakarékosabbra? Próbálja ki most
Ingyenes DEMO verziónkat 30 napig.

Szállodák és éttermek, akik már minket választottak:

Partnerek, akikkel már együtt dolgozunk:

Próbálja ki most Ingyenes DEMO verziónkat 30 napig.

Kezelje a szálláshelyed napi adminisztratív feladatait egy helyről, foglalások, számlák, vendég kommunikáció stb.


Ingyenes DEMO letöltése >>

MAISTRO
HOTEL SERVICE SYSTEM
Maistro Informatikai Kft.
1182 Budapest, Rudawszky u. 10.
+36 20 310-5228

Kapcsolat

Értékesítés: sales@maistro.hu
Támogatás: support@maistro.hu

© Maistro Hotel Service System
Designed by Domokos & Partners | Kreatív ügynökség | Grafikai stúdió
Minden jog fenntartva.

Maistro

Rólunk

Partnerek

Adatvédelem

HU