Az egyszerűbb és hatékonyabb vendéglátásért dolgozunk!

Cégünk, a Maistro Informatikai Kft. a szállodaipar és a vendéglátás területén használható szoftvereket fejleszt, amely minden szolgáltató számára egyaránt praktikus és rugalmas, függetlenül annak méretétől.

Történetünk

2015-ben mutatkozott be első szoftverünk a Front Office PMS, amely a recepció, a szobafoglalás, az értékesítés és marketing, a housekeeping, a pénzügy és a könyvelés mindennapi munkáját segíti.

Azóta a Vendéglátás és a Készletnyilvántartás szoftvercsomag is elkészült és folyamatosan fejlesztjük az Önök speciális igényeihez igazodva. Nem csak saját kreatív ötleteinket valósítjuk meg a fejlesztések során, de speciális fejlesztési igényekre is nyitottak vagyunk.

2018. július elsejétől a NAV online számlaküldési funkcióval is bővült a szoftvercsomagunk.
2019-ben az elsők között feleltünk meg a NAV (Nemzeti Adatszolgáltató Központ) követelményeinek és 2021. szeptemberétől pedig a GoodID és AdriaScan szolgáltatókkal karöltve teszünk eleget a VIZA törvényben előírt feltételeinek.
A sikerünk titka a csapatmunka és az ügyfélközpontúság, ezért számunkra egyformán fontos egy kisebb panzió éppúgy, mint a legnagyobb szálloda.

MAISTRO munkatársai 24 órában állnak partnereink rendelkezésére, szoftverfejlesztőinket tapasztalt szállodás és pénzügyi szakember gárda támogatja. Értékesítő és marketing csapatunk pedig folyamatosan azon dolgozik, hogy Önök minden szükséges ismeretet és tudást elsajátítsanak a szoftver működésével és használatával kapcsolatban.

Ügyfeleink 

Ügyfeleinkre partnerként tekintünk és termékeinket velük együtt közösen fejlesztjük, így a sikereikre mélán lehetünk a legbüszkébbek!

Folyamatos fejlesztés

Folyamatos kapcsolatban állunk partnereinkkel, akik napi szinten használják szoftvereinket. Ezáltal tudunk naprakészek lenni minden felmerülő igény esetén. A frissítéseket ingyenesen és folyamatosan biztosítjuk partnereink számára, melyek az éjszakai zárás során automatikusan letöltődnek és nem befolyásolják negatívan a következő napi munkafolyamatokat.

Ismerje meg termékeinket.

Az általunk alkotott szoftverek kiválóan teljesítenek a szállodaipraban éppúgy, mint a vendéglátásban és teszik könnyebbé a partnereink munkáját minden nap.

Maistro Front Office PMS

Modern, innovatív minden igényt kielégítő szoftvereket kínálunk, teljeskörű funkcionalitással, felhasználóbarát felületekkel, moduláris felépítésben. Kedvező árainkat úgy alakítottuk ki, hogy a legkisebb panziótól a legnagyobb szállodáig mindenki számára megfizethető legyen a MAISTRO PMS ügyviteli rendszer.

Többet szeretnék megtudni >

Maistro Vendéglátás Szoftver

Vendéglátó szakemberek bevonásával írt MAISTRO egyedi éttermi szoftver és hardver megoldást kínál éttermeknek, vendéglátóegységeknek. Nem titkolt szándékunk, hogy szoftvereinkkel megkönnyítsük és felgyorsítsuk a mindennapi munkafolyamatokat, legyen az gyorsbüfé vagy hangulatos étterem.

Többet szeretnék megtudni >

Maistro Készletnyiltvántartás Szoftver

Valós idejű azonnali nyilvántartás szeretne a készeltnyilvántartásról? A MAISTRO készletnyilvántartó szoftverben ezt azonnal láthatja, nem kell várni az esti zárásig. Megrendelések kezelésétől a raktározáson át a selejtezésig kezeljen mindent egy helyen. „Okosmérlegünk” használatával pedig egyszerűsítse le az italok leltározását

Többet szeretnék megtudni >